Xelion vast mobiel intergratie

VoIP telefonie is de standaard geworden in zakelijke telefonie. Zakelijk VoIP betekent lagere kosten enerzijds en het ruime scala aan mogelijkheden anderzijds maken bellen over internet populair. Xelion heeft er altijd een sport van gemaakt om de beste te zijn in de zakelijke VoIP-klasse. Zo is Xelion altijd technisch vooruit met VoIP bellen zakelijk en is het optimaal flexibel in gebruik.

Een bedrijf dat kiest voor Xelion zit niet vast aan één operator of één ICT-dienstverlener. Dat geeft bedrijven de vrijheid om te kiezen voor de beste beltarieven zonder dat er een geheel nieuwe infrastructuur en telefoniecentrale geïmplementeerd moet worden. Dankzij de gratis app is de vast-mobiele integratie ‘state-of-the-art’. Zo wordt VoIP telefonie zakelijk vanuit de cloud dankzij Xelion een ervaring waar organisaties en gebruikers nooit meer zonder willen.

ALTIJD EN OVERAL BEREIKBAAR

Mkb’ers kiezen voor VoIP bellen zakelijk van Xelion

Multi device

Makkelijk bellen vanuit elke vaste telefoon, pc, laptop én smartphone.

Gebruiksgemak

Zeer eenvoudig instellen van belgroepen en doorschakelingen.

Adresboek

Compleet en up-to-date adresboek altijd binnen handbereik op pc, smartphone of tablet.

Recording

Xelion maakt het mogelijk om elk gesprek op te nemen en rustig na te luisteren.

Direct bellen

Met één klik op de muis elk nummer in beeld direct bellen.

Rapportage

Makkelijk rapporten genereren die bereikbaarheid en belgedrag laten zien.

Zakelijke VoIP telefonie en klantcontact geoptimaliseerd

De hosted telefonieoplossing van Xelion uit de cloud maakt klantcontact zoveel makkelijker en beter dan in de oude situatie met een vaste telefooncentrale. Dankzij de ontwikkeling van softwaretechnologie is het mogelijk om voor een vaste aantrekkelijke prijs per maand een zeer rijk pallet aan mogelijkheden te bieden. Daarom biedt Xelion VoIP zakelijk aan, voor betere prestaties en efficiëntere communicatie.

Alle functionaliteiten zoals doorverbinden, belgroepen, wachtrijen, meldteksten, wachtmuziek, huntgroepen, rapportages en nog veel meer zitten standaard in het pakket zonder extra te hoeven betalen. Bovendien is vrijwel alles eenvoudig door de eigen medewerkers in te richten en dagelijks aan te passen. Xelion maakt dat zakelijke telefonie en VoIP zakelijk bellen een veel rijkere ervaring wordt waarvan klanten en medewerkers elke dag het plezier en gebruikersgemak zullen ervaren.

DE MOBIELE APP VAN XELION, UNIEK IN Z’N SOORT

De tijd waarin we alleen op kantoor werkten op een vaste pc en vast toestel is definitief voorbij. De mobiele of digitale werkplek staat nu centraal in de zakelijke markt. Xelion heeft de vast-mobiele integratie met de unieke smartphone-app tot een ware kunst verheven. Het vaste nummer en het gekoppelde adresboek is zo altijd en overal voor handen. Bovendien is er altijd een schat aan informatie beschikbaar op de app. Kortom: de bereikbaarheid van elk bedrijf dat Xelion en de Xelion-app gebruikt gaat direct met stappen vooruit!

Een hosted VoIP oplossing voor VoIP zakelijke communicatie

Onze VoIP zakelijke oplossing is meer dan alleen bellen. In het standaard tarief zitten uitgebreide mogelijkheden inbegrepen, zoals:

  • Wachtmuziek
  • Presentielijst
  • Keuzemenu’s
  • Een up-to-date adresboek

Maar een aantal functionaliteiten brengen ook branche specifiek grote voordelen met zich mee.

KLANT CONTACT CENTRA

De specifieke wensen en eisen die een call center met zich mee brengt, waarborgt Xelion met speciale callcenter functionaliteiten, die standaard in de licentieprijs zijn inbegrepen. Ten eerste is het met VoIP zakelijk mogelijk om vanaf iedere mogelijke locatie in te loggen, om flexibel te kunnen werken en indien wenselijk agenten bij te schakelen. Daarnaast worden gesprekken opgenomen en kan er eenvoudig worden meegeluisterd om de kwaliteit te verbeteren.

Buiten de handige functionaliteiten, kan ook de kwaliteit worden gemonitord door middel van wallboards en rapportages. KPI’s kunnen zo gek niet bedacht worden, of ze kunnen worden samengevat in een overzichtelijk rapport.

ZORGTELEFONIE EN DOMOTICA

Naast klant contact centra, bevat Xelion ook speciale oplossingen die in de zorg cruciaal zijn. Vooral in de zorgsector kan communicatie het verschil maken. Open standaarden zorgen voor eenvoudige aansluiting van talloze zorgdomoticatoepassingen. Maar ook de standaardfunctionaliteiten als zorgalarmering en alles op één toestel maken VoIP telefonie zakelijk van Xelion onmisbaar in de zorg.

Xelion helpt de communicatie met cliënten en de communicatie tussen collega’s efficiënter te maken. Hierdoor gaat de kwaliteit omhoog, met als bijkomend voordeel dat er kosten bespaard worden. Naast de effectiviteit, redt het ook nog eens levens op cruciale momenten.

Zakelijk VoIP bellen voor MKB ondernemingen

Klaar voor de toekomst? Investeer dan in VoIP zakelijke telefonie. Veel MKB bedrijven onderscheiden zich door snelheid, efficiency en klanttevredenheid. VoIP van Xelion biedt een oplossing voor al deze punten. Ten eerste ben je als onderneming altijd en overal bereikbaar doordat de verbinding via internet verloopt. Hierdoor beheer je gemakkelijk al je contacten en gesprekken op afstand waar en wanneer je wilt. Dit bespaart veel tijd in de planning. Daarnaast kun je jouw klanten en/of prospects altijd ten woord staan. Deze flexibiliteit is een must have voor iedere MKB onderneming. Online werken is al behoorlijk ingeburgerd. Onderweg controleer je op je telefoon nog even snel je e-mails en thuis kan je inloggen op het systeem van de zaak.

Een ander belangrijk voordeel voor MKB’ers zijn de uitgebreide functionaliteiten dat Xelion biedt. Belangrijke functies als voicemails, doorschakelen (ook naar mobiel), wachtmuziek, menu-opties en recordings zijn onmisbaar voor MKB-bedrijven.